ماجرای شنیدنی: دهن کجی نمازگزاران مسجدی در مشهد به خامنه ای

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

این ماجرای شنیدنی را یکی از دوستان مشهدی برایم تعریف کرد. ماجرا از این قرار بوده که در مسجد محله ایشان، طوماری در حمایت از سخنان خامنه ای آویزان بوده است. این طومار را سپاه به بسیج مسجد تحویل داده بود تا مثلا به خیال خودشان کلی امضاء از نمازگزاران در حمایت از خامنه ای و احمدی نژاد جمع بکنند. مسجد مزبور در حدود 500 نفر نمازگزار دارد. بعد از چند روز، نتیجه کار یک تودهنی بزرگ به جماعت فاشیست بود: تنها 10 امضاء از 500 نفر! که آن هم به قول دوستم، امضاهای اعضای پایگاه بسیج مسجد بوده است. این هم یک نه از طرف قشر مذهبی جامعه به این حکومت نامشروع. احتمالا طومار فوق الان مشغول خاک خوردن یا آفتاب گرفتن است!

1 نظرات:

شهرام بیطار گفت...

سلام . جالب بود . ولی من برعکسش فکر میکنم . من هم همیشه خلاف این رو دیدم و فکر میکنم مشکل ماها همین جماعت عوام و دیندار هستن . نمیدونم . شاید اشتباه میکنم . کاش همه دین دار ها مثل مال این مسجد بودن




با درود و سپاس فراوان : شهرام