آقای مهدی خزعلی! لطفاً از خواب خرگوشی بیدار شوید

۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

جناب دکتر مهدی خزعلی، نامه جنابعالی به میر حسین موسوی را در رابطه با محکوم کردن شعار نه غزه نه لبنان خواندم. مثل این که شما زیاد در فاز فعلی جامعه ایران قرار ندارید و خواسته‏های خودتان را با خواسته‏های مردم ایران اشتباه گرفته‏اید. آقای دکتر! ما مثل شما فکر نمی‏کنیم.


شما سنگ فلسطین و لبنان را به سینه زده‏اید و فریاد مسلمانی سر داده‏اید. در حالی که برای ما این دو کشور تمام شده هستند و کاری به کارشان نداریم. دیگر بس است! اصلاً هم ربطی به اسلام و مسلمانی ندارد. کم به شکم ایشان مفتی مفتی نریخته‏ایم. اما چه عایدمان شده است؟ جز این که مانند گربه‏ای نا سپاس بر روی صورت ما چنگ بکشند؟! جز این که فلسطینیان در هشت سال جنگ ما بر علیه صدام بعثی، علیه ما و در جبهه دشمن بجنگند؟ آیا شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" ضد اسلام و مسلمانی است؟ اما حرام لقمگی جماعت فلسطینی و لبنانی عین مسلمانی است؟ عجبا.

ما می‏دانیم چه می‏خواهیم و به دنبال چه هستیم. لطفاً شما جوش دین و ایمان مردم را نزنید. قشر مذهبی و مسلمان خود بهتر می‏داند که چه چیزی مسلمانی است و چه چیزی نه. حساب بقیه افراد جامعه هم روشن است و احتیاجی به وصی و وکیل ندارند.

اگر شما در دنیایی دیگر مشغول سیر و سیاحت هستید، به ما ربطی ندارد. خودتان را به خواب نزنید و لطفاً از این خواب خرگوشی خود بیدار شوید.

6 نظرات:

ناشناس گفت...

آقای دکتر لای در نایستید
یا بفرمایید تو یا لطفا برید بیرون

به عبارت دیگر

شتر سورای دولا دولا نمی شود

یکی به نعل و یکی به میخ مال چند سال پیشه شما مثل اینکه از قافله جامانده اید

كاوه گفت...

گرگ زاده عاقبت گرگ شوند، هرچند با آدمي زاد بزرگ شود.

نیما گفت...

درود بافومه جان,خیلی عالی و به موقع بود

ناشناس گفت...

آقا دمت گرم خوب جوابش رو دادی من که حال کردم . نمی دونم چی شده که دکتر این حرفها رو زده ولی فکر کنم چون نتونسته که از کشور خارج بشه و ممنوع الخروج است به سبک کثیف مسلمون ها داره تقیه می کنه و این چرت و پرتها را تو وبلاگش میزنه

ناشناس گفت...

Aghaye doctor emsale shoma faghat be khatere bozorgvarie mast ke jayee dar jonbeshe sabz daran. shoma va amsale shoma felan bayad tahe saaf vaysin ta nobat betoon berese. aslan fekr nakonin ke theorisian in jonbesh hastin va hagh darin ma va shoaraye ma ro be chalesh bekeshin. Agar ham enferadi raftin,ke naraftin, ma 30 sale ke raftim va shoma be vasete pedaretoon hamishe behtarin emkanat ro dashtin. lotfan ziade khahi nakonin va faghat tahe saaf vaysin vaela too in jonbesh jayee baraye shoma va amsale shoma nakhad bood va behtare hamoon Felestin va Lonban berin va theroi pardaze oona bashin ba ma.

ناشناس گفت...

نه دوستان خوب فكر كنيد به نظر من شعار نه غزه نه لبنان را كودتاچيان براي جدا كردن طيف مذهبي از جنبش سبز است. اين شعار درست نيست ، كشورهاي عربي را بر عليه ما تخريك مي كند و صد البته اگر آنها بخواهند به ما دوباره حمله كنند،غرب از آنها حمايت خواهد كرد. و اما در رابطه با پول هايي كه حكومت ما به اين كشورها مي دهد كه من با شما هم عقيده هستم. چراغي كه به خانه روا است به مسجد حرام است . مردم حق دارند در مورد پول نفتشان تصميم بگيرند. پول نفت را دولت بايد به مردم بدهد نه به كشورهاي خارجي و اگر كسي خواست به اين كشورها كمك كند،دولت شماره حساب بدهد مردم داوطلبانه كمك كنند. هر كس خواست كمك كند هر كس نخواست كمك نكند. يعني اين طور نباشد كه دولت مستقيم پول نفت را به آنها بدهد. مسئله ديگر دشمني اين كشورها با ماست. علتش سياست سركوب سني ها توسط حاكميت در كشور ماست كه با روند گسترش دموكراسي و ارتقاي موقعيت سني ها در كشور رابطه ما با اين كشورها به خودي خود بهبود مي يابد. اگر دقت كنيد رابطه اين كشورها در زمان رياست جمهوري آقاي خاتمي با ما خوب بود . حمايت از فلسطين نبايد منتفي شود بلكه بايد اصلاح شود. كساني كه به نام حمايت از فلسطين ، مردم را تخت فشار قرار مي دهند خود از ايادي صهيونيسم هستند.